2015 m. vasario 10 d., antradienis

2015 m. vasario 10 d., antradienis

Žinote, aš nesu nei dietologė, nei asmeninė sporto trenerė, domiuosi sveika mityba iš knygų, žurnalų, straipsnių, interneto, įvairių vykdomų kursų, bakalauro studijų ir savęs. Niekada nebūčiau pasikeitusi bei atsikračius viršsvorio, jei grįžusi iš treniruotės būčiau netinkamai valgiusi. Apskritai sportas yra maža dalelė, kuri užima 2 valandas mūsų dienos, tačiau mums lieka dar 22. Mityba yra svarbiausias aspektas norint turėti ne tik gražų, bet ir sveiką kūną. 
Dauguma žmonių manęs teiraujasi, ką aš valgau, neva norėdami atsikratyti nereikalingų kilogramų, tačiau problema yra išties ta, kad aš gaištu be reikalo savo laiką rašydama sąrašus, kaip atrodo mano valgiaraštis, nes merginų galvose vis vien gyvuoja mintis, kad reikia badauti, reikia mažinti maistą, nes jų nuomone valgant tiek, kiek aš rezultatų neįmanoma pasiekti. Tačiau tiesa yra ta, kad badaujant ar valgant vos kelis vaisius, neįmanoma turėti gražaus kūno. Visų pirma reikia išmokti valgyti. Valgyti dažnai (kas 1,5-2 val., taip yra greitinama medžiagų apykaita), 5 kartus ar daugiau, reguliariai bei visavertį maistą praturtintą baltymais, angliavandeniais bei riebalais. Norint atsikratyti nereikalingų kilogramų angliavandenius reikia valgyti pirmoje dienos pusėje t.y. košės, visi vaisiai, uogos, o antroje dienos pusėje valgyti baltyminį maistą (vištiena, tunas, lašiša, kiaušiniai, liesa varškė, daržovės, grikiai, ryžiai, lęšiai, baltyminis kokteilis) ir riboti angliavandenius. Ir štai visa paslaptis, ką aš darau ir kaip man pavyko. Aš tikrai suprantu, kad tai skamba keistai, tačiau keista iki tada, kuomet išbandai ir tai parodo rezultatus. 
Daug metų nevalgiau pusryčių, kadangi mane nuo jų pykindavo, tačiau prisiverčiau juos valgyti, nes žinojau, kad mano organizmui to reikia. Buvo labai sunku valgyti taip dažnai, kad kartais net nespėdavau išalkti, tačiau žinojau, kad prie visko priprantama. Nesportavau, tačiau įsitikinau, kad sportas tai ne kančia, o malonus užsiėmimas, kurį gali pamilti visi net ir bevaliai. Dažnai teisindavau save, kodėl negaliu valgyti reguliariai, neva mano darbas, mokslai ar kita priežastis man to neleidžia padaryti, tačiau išties tai savęs apgaudinėjimas. Dabar vietoj to, kad vakare sėdėčiau ir žiūrėčiau televizorių, ruošiu maistą kitai dienai ir deduosi jį į dėžutes, kurias nešuosi į paskaitas. Taigi žodžiai negaliu, neįmanoma, neištversiu neegzistuoja yra tik per mažai noro bei ryžto pasikeitimams gyvenime. Tačiau tikiu, kad jūs stiprios bei stiprūs ir galite nugalėti visas kliūtis ir įsitikinimus, kurie jums stoja priešais kelią. Jei aš galiu, galite ir jūs! 

O nuotraukoje puikuojasi šiandienos pietūs. Bandžiau sukurti kažką panašaus į sumuštinį ir pasirodo man puikiai pasisekė. Svarbiausia, kad tai daug baltymų ir mažai kalorijų turintis patiekalas puikiai tinkantis tiems, kurie riboja angliavandenių skaičių.

VIŠTIENOS IR DARŽOVIŲ KOTLETAS

Galima valgyti ir vienus su ryžiais, lęšiais ar grikiais. 

- Vištienos krūtinėlė (arba jos faršo)
- Sauja špinatų
- Truputi paprikos
- 1 morka
- 1 kiaušinio baltymas

Vištienos krūtinėlę reikėtų susmulkinti iki vientisos masės. Aš tai darau blenderiu, kadangi turiu mėsos smulkinimo funkciją, jei neturite galimybių tai padaryti, tiesiog nusipirkite vištienos krūtinėlės faršo. Smulkintuvu susmulkiname ir visas daržoves. Visus ingredientus sumaišome kartu su kiaušinio baltymu. Suformuojame plokščius "blynus" ir dedame į 180 laipsnių orkaitę apie 30-40 min.



ŽALIAS PADAŽAS

- 1/4 avokado
- maža sauja špinatų 
- truputį citrinos sulčių
- 2 a.š. natūralaus jogurto

Visus produktus tiesiog sumaišykite blenderyje iki vientisos masės. Belieka paruošti viską ant ryžių paplotėlių ir skanauti!



6 komentarai:

  1. Lekiam į virtuves mergaites! Labai neįprasta ir skanu :) Be to, neužima daug laiko, pagaminimo procesas tikrai paprastas!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Čia gal ir kvailai paklausiu :D bet kur tą padažą dėti?
    O šiap labai skaniai atrodo, šiandien butinai pasidarysiu 😋

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nuotraukoje puikiai matosi, kur yra žalias padažas :)

      Panaikinti