2015 m. vasario 16 d., pirmadienis

2015 m. vasario 16 d., pirmadienis

Atsimenu tą dieną, kada pirmą kartą nuėjau į sporto salę. Kuomet užlipau ant takelio su visais savo minusais, trūkumais, visai nepatyrusi ir su mintimis galvoje "Ką aš čia veikiu? Ir ką man daryti su visais šiais treniruokliais?". Tą dieną ėmiau pamėgdžioti visus, stebėjau, kas ką veikia, kokius pratimus daro - tyliai ir kantriai mokiausi. Ir už mano akių užkliuvo viena moteris, mano akimis ji buvo tobulos figūros ir būtent ta, į kurią norėjau būti panaši, svajojau būti tokia pati, tačiau tada dar nesuvokiau kaip, mažai savimi tikėjau ir dar mažiau pasitikėjau savo jėgomis. Po turbūt dviejų mėnesių mūsų keliai su ta moterimi susidūrė ir vėl. Tiesiog abi ruošėmės daryti tą patį pratimą su tuo pačiu treniruokliu ir ji pasiūlė daryti jį kartu pasikeisdamos. Galiausiai sukaupusi visą drąsą paklausiau jos, kiek ji laiko sportuoja ir kaip jai pavyko? Sulaukiau atsakymo, kurio nesitikėjau: "Aš buvau panaši į tave. Turėjau didelį viršsvorį ir niekaip nesuvokdavau, kaip pasiekti norimų rezultatų. Tačiau aš turėjau svajonę ir jos siekiau. Daug dirbau." Tuomet ir supratau, ką išties reiškia žodžiai: "Darbas žmogų puošia". Darbas puošia ir vidų, ir išorę. Niekada nebūsime gražūs, jei neįdėsime pastangų. Tik darbu, užsispyrimu ir begaliniu noru galime būti tokiais, kokiais svajojame. Tikėkite savimi, pabuskite, atsistokite, pradėkite dirbti, pradėkite pildyti savo svajones! Papuoškite save gražiausiais briliantais, kurie vadinasi PASTANGOS.

Jei jūs ieškote to vienintelio žmogaus, kuris padės jums pasikeisti...Nueikite iki veidrodžio ir į jį pažiūrėkite. Ir štai prieš jūsų akis būtent tas žmogus. Būtent mes ir tik mūsų darbai padės mums pasikeisti.

2 komentarai:

  1. Sveiki :) Labai įdomu skaityti Jūsų straipsnelius,žiūrėti visas Jūsų nuotraukas!! :)
    Kai žiūriu į Jūsų nuotraukas,norisi pradėti sportuoti taip kaip Jūs!! :*
    Kotryna

    AtsakytiPanaikinti